Nervös

Hello! Sitter på kontoret och är lite smånervös. Några representanter från ett stort företag kommer hit och om dom "väljer" oss kan det bli våran största kund någonsin (kan inte gå in på det närmare). Stekarn springer runt och skriker och ställer sig på stolar där ute bland de andra arbetsmyrornas skrivbord (jag har ett eget kontor med glasvägg, lugn och ro men jag kan ändå alltid ha stenkoll höhöh) som han alltid gör när han är stressad. Idag var det viktigt att se dressad ut så jag har på mig den för några månader så jag har svart kavaj och kjol från Acne och en ganska enkel blus i vitt som passar perfekt till kjol och kavaj från Marlene Birger, köptes för två år sedan tror jag. Önska mig lycka till!

Bloggar nog senare i eftermiddag innan Drömprinsen kommer. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0