Onsdag

Sitter på jobbet och försöker att inte somna. Har sovit hos Drömprinsen inatt, vi somnade sent och jag var tvungen att gå upp väldigt tidigt pga. ett möte. Så jag känner mig inte jättefräsch idag. Men jag räddades av Clinique concealer och solpuder från Helena Rubenstein. Har väldigt mycket på jobbet och det händer mkt kul just nu, anledningarna till den dåliga uppdateringen. Men förhoppningsvis blir det mer bloggning till helgen.

Nu ska jag springa ner till vårat favoritcafé och köpa en latte. Antagligen något väldigt sött och fett också (semla?), behöver energi. Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: M

Längtar alltid efter nästa inlägg=)

2008-01-30 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0