Önskeoutfit

image108
Så här hade jag gärna sett ut på jobbet idag. Casual möter dressat, neutrala färger byts av med hjälp av den lavenderlila kjolen, lite lagom med färg - men ändå inte tråkigt. 
♦ Naturvit oversize kofta - Derek Lam
♦Skoletter - Maison Martin Margiela
♦ Kjol - Diane Von Furstenberg
♦ Svart långärmad - C&C California 
♦ Lackväska - Chloé
♦ Strumpbyxor - H&M (onödigt vetande? yes)

Om ni blir köpsugna och vill veta var jag hittat de underbara skapelserna är det bara att fråga, så fixar jag länkarna.

Jag har by the way kommit på "det" angående kollage. Det är precis som jag tycker med allting (?) annat.
Enklast är snyggast. Det stämmer väl ganska bra ihop med denna outfit också?

Kommentarer
Postat av: M

Riktigt snyggt!

2008-01-31 @ 20:19:25
Postat av: Helena

Yes, ENKLAST ÄR SNYGGAST!=)Jättefina kläder, verkligen. Åh vill ha!

2008-01-31 @ 23:14:22
URL: http://helenamaria.blogg.se
Postat av: Nadja

Snyggt!:)

2008-02-01 @ 10:33:58
URL: http://thencloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0