Schuterman Sale + Fashion Week

Hey! I morse var det dags för Nathalie Schutermans 70 %. Det var helt galet, som vanligt! I kaoset lyckades jag fynda ett par Miu Miu heels till ett riktigt pangpris! Lyckades norpa åt mig en Marc Jacobs väska också, ni vet de där svarta quiltade med tjock kjedja som var så populära för ett tag sedan men jag lyckades stå emot. Men skorna var verkligen ett riktigt kap! Och jag köpte dom faktiskt inte till ingenting heller, ska ha dom på Storasysters bröllop som går av stapeln på Lördag. Ursch, blir så nervös varje gång jag tänker på bröllopet, det är ju trots allt jag som är högsta chef för tillställningen. Men jag är klar med i princip allt... tror jag. Eh, jag får ringa systern i kväll och kolla att jag inte missat något. Jag får inte ha missat något.

Idag har jag varit på Acnes visning på Sthlm Fashionweek. Grymt snyggt gjort, underbara kläder, snygga modeller, härlig stämning. Likey! Önskar verkligen att jag hade kunnat ta kort och lägga ut här, men som ni vet - inga privata bilder på bloggen. Ikväll blir det Filippa K-visning, ska bli spännande. Det blir också den sista för min del. För att jag inte bjuden på fler (hrm, för övrigt var jag inte bjuden på Acne heller, men det var H och hon lyckades få med mig höhöh). Men Acne och Filippa K duger gott och väl för mig, det är ju mina stora favoriter i svenska modevärlden. Men sedan gillar jag ju en massa andra märken också...men jag har ändå en massor att göra så jag får trösta mig med det!

Kommentarer
Postat av: sanna

Låter underbart!
Men för oss som inte var där kan du väl ge några små detaljer från visningarna ;) Vad ska vi kika efter! ;D

2008-01-29 @ 07:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0