Shop 'til you drop (IN NYC!)

Nar jag var i Miami / Florida pa hostlovet skrev jag att jag alskade amerikansk shopping. Jag blev helt till mig i Miami over hur mycket snyggt det fanns och det var tur att jag inte shoppade ensam for da hade jag fortfarande varit pank. Men Manhattan. Herregud, det ar obeskrivligt. DET FINNS SA MYCKET! Och allt ar sa billigt (om man jamfor med Sveriges motsvarande priser iaf) och jag dor. Jag har shoppat sa mycket att jag knappt vagar beratta for er vad jag kopt, vill inte att ni ska doma mig (vilket man antagligen har ratt till att gora dock). Tur att jag och Stekarn har haft ett riktigt bra businessar. Jag och stekarn ger namnligen overskottet till oss sjalva (och sjalvklart en hel del till vara jatteduktiga arbetsmyror plus en massa sparkonton for foretaget, orkar inte snacka jobb nu men ni behöver inte fatta allt) efter varje halvar och det blev en bigtime summa denna gang. Ojoj nu later det nog som om jag skryter men jag vill bara att ni ska fa ett litet perspektiv pa varfor jag shoppar sa mycket och lagger sa mycket pengar pa klader nar det finns viktigare saker (det dar sista var jag tvungen att intala mig sjalv)

Ska beratta allt fran vad jag shoppat till vad jag har gjort nar jag kommer hem pa fredag! Nar jag kommer hem ar jag sugen pa Mrs H rea (hehehehe nu gor jag verkligen bort mig) ska nog maila systern min och be henne shoppa lite Vince basplagg till mig (som jag intalar mig att jag behover) och forsoka hitta en Betsey Johnson klanning som jag spanat in, trodde jag skulle hitta den här pa Manhattan men det gjorde jag inte.

Men tills jag kommer hem kan jag saga att jag har kommit over en lackerbit till vaska till ett otroligt bra pris (forsoker jag intala mig sjalv). Ledtrad: Miu Miu. Ceriserosa. Jag kopte den andra dagen har och sen dess har min balenciaga inte fatt lamna hotellrummet utan blivit ersatt av en ny foljeslagare.

Och slutligen kan jag saga att jag fortarande ar besviken pa er lasare, men denna gangen struntar jag i att saga varfor - for nu har jag sagt det sa manga ganger att ni forstor. "Hatee youu guuuys" som man sager har i the U.S and A.

Foresten (oj vad jag var pa blogghumor) Jag saknar Dromprinsen sa mycket, tanker pa honom sjukt ofta! Jag faller djupare och djupare ner i det morka halet. Och det kanns faktiskt bra!

Kommentarer
Postat av: malin

men det är alltid kul att shoppa mycket ;)

2008-01-05 @ 01:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0