Singel I Stockholm har varit en aktiv blogg idag!

Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen. Imorgon är första riktiga jobbdagen på över två veckor, alltså ingen sovmorgon. Känner ingen ångest över huvudataget. Jag älskar mitt jobb och vi har massa roliga uppdrag på g. Önskar att jag kunde berätta om det för ni skulle nog gilla det, men det kan jag inte. Sedan ska Drömprinsen komma hem till mig och äta middag. Längtar efter att få prata och umgås på olika vis (hehe) med honom!

Det har varit aktivt på bloggen idag - kul! Fler inlägg (bara tre med det här, men det är mkt för mig), läsare, sidvisningar och kommentarer än vanligt. Det peppar verkligen till att blogga mer ska ni veta. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: M

Längtar efter att få höra hur det gick med drömprinsen! Kul att fler börjat kommentera =)

2008-01-07 @ 05:42:34
Postat av: Lisa

Hur går de med drömprinsen? ;D

2008-01-07 @ 07:38:10
URL: http://lisajohannaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0