Söndag

God Morgon! Brunchen igår var bland det roligaste och mysigaste jag gjort på länge med tjejkompisarna. Vi pratade verkligen om allt, från det mest ytliga till det djupaste. Blev ganska förvånad, har aldrig upplevt att Summer har varit så "seriös" när jag har umgåtts med henne, och jag gillade det! Kanske kan jag finna en ny "riktig" vän i henne. Man tror att man känner folk och vet hur de är, men egentligen har man bara sett dom från en sida...

Senare så skulle jag som sagt ta ett glas med DP, Syster och hennes fästman (det visade sig att jag kallade honom J, men det har jag ju börjat kalla en av mina killkompisar, så jag kallar honom från och med nu för SP! Det är sjukt svårt att hitta på passande smeknamn...). Det gick bra tror jag! Min syster var väldigt kritisk till Drömprinsen och skulle leka lite överbeskyddande vilket blev lite småjobbigt. Men SP räddade den lite stela situationen genom att förra ett "normalt" första-gången-vi-träffas-samtal. Så tillslut slappnade även Storasyster av. Puh. Och då blev det riktigt trevligt! Efteråt när jag pratade med Storasyster skulle hon självklart fortsätta att vara överbeskyddande: 
 
"Han verkar väl trevlig, och gott om pengar har han också - men du måste vara försiktig, skenet kan bedra"
"Ja det kan du, men är du 100 % säker på att SP inte är advokat utan egentligen jobbar för SÄPO som hemlig agent eller driver någon skum business vid sidan om?"
"Men vi har ju varit ihop länge..."

Idag ska jag bara sega, kanske åker jag hem till mamma och pappa och äter middag. Så det blir väl några fler inlägg idag får vi hoppas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0