Världens Snyggaste Tjejer

...kan vi se på rutan ikväll. Jag sitter bänkad. Och trots att jag är ensam tänker jag vara sminkad, fixa håret (mucho volume a lá Gisele som på nyår)  ha nyrakade ben och bära högklackat. För att slippa en större depression. Tack gud för att jag har Florida brännan kvar, annars hade jag nog tagit livet av mig. Kollar ni på världens snyggaste tjejer i underkläder på trean 20:00 ikväll? 

image91

Sen kan jag inte låta bli. Jag har fått höra att jag påminner om en blond verision av Alessandra Ambrosio några (enstaka) gånger (det var bland annat med den repliken mitt ex Calvin Klein fick omkull mig). Förlåt, men mitt självförtroende är inte på topp så här års, så jag antar att jag tar varje tillfälle att få mig själv att känna mig lite bättre. Dessutom är jag anonym här och ingen av er vet vem jag är, så vem kan skadas av lite skryt. Förlåt mig. Fast antagligen kommer jag att ta bort det är lilla stycket om två minuter. Så om du läser det har du (o)tur!

Och för övrigt fick jag med mig en massa snygga (sexiga!) underkläder från VS hem från New York, fast jag köpte nog mest i Florida. Bodylotions mm fick också följa med hem, underbart bra skönhetsprodukter har dom till ett riktigt bra pris. Så när ni åker till staterna nästa gång tycker jag att ni ska bunkra upp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det dags för en ny outfit tävling, den 6:e närmare bestämt! Så börja skicka in outfits, så många ni orkar! Outfit tävlingen startar ca. den 15 :e och jag meddelar de som kommer med, lycka till! Skicka era outfits till [email protected]
OBS! skriv även bloggens namn !

/ LOJS

2008-01-06 @ 17:08:18
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery
Postat av: M

Jag kommer också sitta bänkad! Höjdpunkten på året =)

2008-01-06 @ 18:51:51
Postat av: Mercedes

inte? :) vad hände då? haha :) Gick rätt bra för min del som tur är :)) var så sjukt nervös!

2008-01-06 @ 19:58:42
URL: http://mercaaan.blogg.se
Postat av: valentina

älskar victoria's secret showen!
Heidi och Seal är alltid så söta hihi men Adriana Lima är min favorit :)

2008-01-09 @ 17:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0