A farewell from the sunny side of life

Solen skiner, jag är lycklig, livet leker. Jag har ingen lust att blogga. Det verkar som om ni inte är så sugna på att hänga framför datorn och läsa Singel I Stockholm-bloggen heller? Vi hörs igen när vädret är dåligt - eller när jag har fått nog av solen (aint gonna happen). Men ni får gärna säga hej i kommentarsfältet ändå, jag kommer att sakna er! Antagligen kommer jag sakna er så mycket att det dyker upp ett inlägg snart. Eller om tio veckor. Who knows? Puss!


Foto: Marcus Ohlsson

Kommentarer
Postat av: Ronja

Åh, jag kommer att sakna dina inlägg. Men jag hoppas att du får det riktigt skönt i solen! Kram!

2008-06-09 @ 11:48:39
URL: http://rsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0