Heja Sverige!

Det ska bli så sjukt jävla roligt med Fotbolls EM som drar igång den tionde! Jag är en riktig patriot när det gäller stora landskamper i alla former som dessa. Det är spännande, roligt, ett tillfälle att skrika och umgås, det är på blodigt allvar, för stunden i alla fall. Och vad passar då inte bättre än dessa lösnaglar från Depend? Köpte ett set idag för 79 kronor och det är med dom på händerna jag ska klappa när Sverige gör mål!

Sjukt tacky, men sjukt roliga! Gillar inte ens lösnaglar men dessa är förlimmade vilket låter bra.
Stekarn har alltid roliga fotbolls-fester hemma hos sig och den första blir den tionde och det ska bli så kul! Jag ska ha en kornblå klänning, sen ska jag försöka att hitta en gul kofta. Haha, riktigt nördigt och seriöst men sjukt kul! Ganska olikt mig va, jag brukar ju vilja vara au natural, men när det kommer till detta kör jag på 100 %!  


Kommentarer
Postat av: Åsa

haha :) sjukt snygga naglar :P

2008-06-01 @ 18:12:34
Postat av: Ronja

Gud vad kul det låter! :D

2008-06-01 @ 20:38:03
URL: http://rsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0