It's Mine!


Vad har jag och Nicole Richie (samt många celebs)gemensamt? Svar: Chanels Jumbo!

Äntligen är den min, mamma gav mig den igår och jag blev så glad så glad så glad! Älskade mamma! Väskan är så perfekt, både för shoppingdagar, utekvällar, handbagage på resor, ja till och med jobbet är den perfekt för! Och hur snygg är den inte på en skala? Så tidlös! Den är så många gånger snyggare än vad den ser ut att vara här på bilden till höger, till och med! D

Mmm.. en ny favorit! Balenciaga, Miu Miu & Mulberry får inte se dagsljus på ett tag...

Dagens outfit (ska iväg och sola på djurgården, förutsägbart nog): Vit blus från See By Chloe, jeanshorts från TOPSHOP, gladiatorsandaler från Nine West och Jumbon såklart!


Kommentarer
Postat av: valentina

ursnygg!

2008-06-10 @ 23:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0