NATIONALDAGEN

Fantastisk dag. Jag och H åkte ut till mamma & pappa, la oss på vår deras brygga, solade och badade. Mamma kom ner med massa pastasallad och mineralvatten. Sen cyklade min Lillebror iväg och köpte några paket Ben&Jerrys som avnjöts i solen. Livet är underbart! För en stund sedan kom jag och H hem (hon har sovit sin första natt  i sin lägenhet!) och om en stund ska jag gå ner till henne och käka sushi. Sen ska vi ha en fördrink hos henne med lite folk, fira att hon gått och blivit med lägenhet! Efter det drar det vidare ut i natten. Antingen blir det dans eller bara drinkar på någon uteservering. Vi får se.

Kvällens outfit blir en beige/guldskimmrande klänning från Monroe, svarta pumps med guldsula från Topshop, skinnjacka från Acne (kommer antagligen inte att behövas) och en viss väska, mer om den senare. Idag har jag gått runt i jeansshorts från Replay (avklippta jeans), ett vitt ribbat linne från American Apparel, en massa armband, gladiatorsandaler från Nine West (Darling kom med dom från NY som present!), solglasögon från Miu Miu och en stor tygpåse till väska från Topshop. På bryggan bar jag bikini från Panos Emporio.                                                     


SVERIGE ÄR VÄRLDENS BÄSTA LAND!

Kommentarer
Postat av: M

Låter som en underbar dag! Är det möjligen Chanel väskan som du fått av din mamma? =)

2008-06-06 @ 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0