Finbesök från Staterna

Hej! Har nu fått min blogg flyttad till den nya plattformen (för nuvarande på publishme.se), allt är sig likt - men ändå inte. Hade dock hoppats på ett smart sätt för att ladda upp flera bilder, men icke. Hoppas att det kommer! Designen känns fräsch och enkel i alla fall, utan krusiduller, precis som ett bloggverktyg ska vara.

Sitter på jobbet just nu, har haft en del att göra idag men det börjar bli färdigt - så jag och Stekarn (samt de få arbetsmyror som tvingats stanna kvar) ska snart dra oss hemåt. I morgon får jag finbesök, en kompis från NY som kommer och hälsar på - det är bara mig hon känner i Sthlm så jag tar ledigt från jobbet i två dagar nu för att vara med henne. Det ska bli jättekul, vi funkar hur bra som helst tillsamans och hon brukar alltid vara ett fantastiskt umgänge när jag är i NY, utan henne hade jag inte upplevt The Big Apple's nattliv på samma sätt! Det var bla. hon och mina andra NY pals som bjöd med oss på den überglassiga nyårsfesten på Upper East Side! Så de här dagarna lär bli rätt intensiva, vill visa henne Sthlm från den bästa sidan (och det kan jag nog göra, mkt tack vare vädret)!

Att hon kommer så spontant har att göra med att hon har varit i Köpenhamn och jobbat de senaste dagarna, och så föreslog jag att hon skulle komma upp till mig och hälsa på igår, vilket hon tyckte var en superb idé! Åh det ska verkligen bli kul att träffa henne! Vi kallar henne för Darling, amerikanskt och ett ord hon verkligen står för. Hehe! Pusss!


Kommentarer
Postat av: valentina

va mysigt :) det är så kul med spontanbesök!

ska resa bort en vecka och kommer nog inte åt internet så ser fram emot massa inlägg när jag kommer hem hihi :)

2008-06-03 @ 23:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0