Summary: MAY

Månadens oh yes: Vädret! Sommaren har smugit sig på, och allt blir så mycket enklare!
Månadens big no: Saknad.
Månadens roligaste: Jag leker modell åt fotograf-J! Snacka om självförtroendes-kick!
Månadens överraskning: H gästar Singel I Stockholm-bloggen!
Månadens händelse: Ovan nämnda har köpt lägenhet en trappa under mig (hon får tillgång idag!).
Månadens bästa shopping: Net-A-Porter beställningen! Den kommer till veckan och jag är så förväntansfull.
Månadens utekväll: Den 10:e maj. Perfekt, spontan kväll med de bästa.
Månadens låt: Better In Time - Leona Lewis. Hur kan man inte älska den?
Månadens album: Killing My Darlings - Amanda Jenssen.
Månadens längtan: Semester!
Månadens misslyckande: Bloggandet. Mitt mål att ge er minst tre inlägg om dagen går inte bra.
Månadens grattis: Älskade E har fått sin pojke! Grattis igen darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0