CHOOSE YOUR COLOUR!

Igår trodde jag att jag skrev ett av mina tio sista inlägg någonsin på bloggen. Men idag är jag hur blogg-sugen som helst! Det går verkligen i vågor! Lita aldrig på mig när jag säger farväl, haha.

Nu har jag precis kommit tillbaka till jobbet efter en lite för lång lunch med H & Baby. Och nu är det äntligen bestämt! Jag fyller ju trettio år i Augusti, är lite paranoid så jag tänker inte säga exakt när och var och hur jag fyller och när jag ska ha festen - det skulle verkligen kunna avslöja mig big time. Men hur som helst är det verkligen bestämt att jag ska ha fest nu!

Jag ska hyra en del av en viss (väldigt omtalad) klubb här i Sthlm, Stekarn är i princip bästa vän med ägaren så det blir nog inte allt för dyrt heheh. Först blir det middag (cateringbuffé av något slag), sedan blir det gratis drinkar och champagne, bra musik och dans hela natten lång. Precis som jag vill ha det! Men sen vill jag ju att festen ska sticka ut lite, så jag ville ha ett tema! Men jag fyller ju trots allt trettio, så facing the truth - maskerad med playboy-bunnies, städerskor och brandmän funkar inte längre. Så dresscoden blir, choose your colour! Eh?! säger ni. Iiiiiih! Säger jag, H & Baby. Alla får välja en färg, vilken som helst, som de måste vara helt klädda i. Från topp till tå, varje detalj. Det kommer bli riktigt kul! Och ändå inte ett för extremt tema. Så nu räknar jag med en grym färgchock! Åh vad det kommer att bli kul! Nu återstår bara problemet - vilka ska jag bjuda. Jag räknar med max. 60 pers. Så det blir jobbet, alla någorlunda nära vänner genom åren, gamla pluggkompisar, gamla USA & Australien kompisar (som jag ändå inte riktigt räknar med..). Ja, helt enkelt alla som stått i min närhet de senaste tio åren! Sen får man ju se vilka som kommer.

Låter ganska grymt va? En klassisk stor fest, fast med ett lagom galet tema. Något jag dock inte orkar tänka på är vad slutsumman för kalaset kommer att gå på.. Bara skorna och klänningen jag vill ha (yep, jag har bestämt färg, gissa vilken?) kommer gå på 5000. Sen lokal, mat, inbjudningar (sjukt viktigt med glassiga sådana!), dj's, alkohol osv. osv. Men å andra sidan, presenterna!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad grymt! :D

2008-06-09 @ 18:29:31
URL: http://rsi.blogg.se/
Postat av: Frida

Fy så grymt kul det låter! :D Temat är jättebra!



Är nyfiken på vilken färg du valt, please tell ;D

2008-06-09 @ 21:57:57
Postat av: Rebecka

Haha. det blir nog grymt :D

2008-06-09 @ 21:58:58
URL: http://oceanblue.devote.se
Postat av: valentina

låter jättekul :D rosa, rosa, rosa!

2008-06-10 @ 23:05:16
Postat av: Jonna

Otroligt bra tema tycker jag! :D

2008-06-11 @ 15:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0