Ett bortglömt ex?!

Sitter på jobbet och har inte sådär jättemycket att göra. Facebookade lite och såg att en kille, Boytoy requestat mig. Skriver typ "Vem är du?" på hans wall & sen får jag ett meddelande i min Inbox "Logga in på msn vi är gamla bekanta, så segt att "chatta" med FB". Eftersom jag är uttråkad och nyfiken så gör jag det... ingen större grej.

Boytoy: SIS!! Det var otroligt jävla längesen!
SIS: Hej på dej med! Ja, det måste det varit - då jag tyvvär inte har en aning om vem du är ;)
Boytoy: Gotland? Sommaren 2004? Sen träffades vi en del under 2005 också ute på stan!
SIS: Ok, jag tror jag kommer ihåg dig! Hur hittade du mig på FB? 
Boytoy: Minns ärligt talat inte, men  jag kände igen ditt namn & såg att det var d u på din bild... Du ser inte en dag äldre ut! Riktigt jävla het ;)! Var är bilden tagen?
SIS: Öhmm, tackar. Men jag kan fortfarande inte placera dig riktigt? Du strulade runt lite med min kompis Darling* ett tag va?
Boytoy: Ehm nej... jag skulle snarare vilja säga att jag strulade runt med dig... Du kmr inte ihåg eller?
SIS: Obviously not... Haha, sorry men det är ändå 4 år sen snart!
Boytoy: Förlåten. Sägs om ett glas vin nån dag i veckan? Bor du kvar i Sthlm?
SIS: Yees.. men jag är upptagen och någonting säger mig att du inte är ute efter att förnya vår vänskap direkt...
Boytoy: Oj! Ring mig när han börjar bli tråkig - så kan vi återuppliva lite gamla minnen (som du tydligen glömt bort, stackare!). Pusspårej! 0709XXXXXXX

*kompis från universitetet jag träffar några gånger per år.

HAHA. Jag lovar att det säkert inte ens var ngt på Gotland, vi kanske strulade ngn kväll eller nåt - men så många killar har jag inte haft att jag bara glömmer bort dom så lätt. Om han var något större skulle jag minnas honom utan tvekan. Och hur hittade han mig på FB? Återuppliva gamla minen? Fyfan vilken sliskig typ!

Kommentarer
Postat av: Malin.

haha sköning ju :D

2008-03-25 @ 17:30:06
URL: http://msundin.blogg.se
Postat av: anna

hahaha ;D

2008-03-25 @ 17:56:18
URL: http://aaccz.blogg.se
Postat av: Ronja

Haha gillar din inställning

2008-03-26 @ 21:33:28
URL: http://laserpiente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0