God Morgon!

Heey! Ska strax sticka till jobbet. Trots det grå vädret så har jag fått för mig att promenera. Ehm, jaa.. ibland får jag underliga idéer men nu har jag bestämt mig! Så Converse åker på, jag har jeans idag men där tar det slut. Belle-klackarna är nerpackade & till de svarta Sass&Bide jeansen har jag en väldigt flickig blus från See By Chloé. Men ändå, jag ska känna mig sådär überhurtig åtminstone när jag går till jobbet.

Innan vi sticker, en fråga: Min foundation är slut och jag vill testa någon av Biotherms - vad har ni för erfarrenheter av deras?

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag tycker att deras produkter är riktigt bra!
Men just nu har jag fastnat riktigt för ekologiska produkter, vet inte riktigt varför, har väl något med att få säga "jag använder mig av ekologiskt smink..."? Märket heter Dr.Hauschka! Verkligen värt att testa! Har dem med mig överalt(beroende)! Haha!

2008-03-12 @ 21:39:19
Postat av: SIS

Jag använder Dr Hauschukas(?) hudvårdsserie, bla. deras omtalade rosenkräm men jag visste inte att de gjorde smink! Det ska jag spana in :)

2008-03-13 @ 16:45:29
URL: http://sthlmsingel.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag lovar du kommer älska det!

2008-03-13 @ 22:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0