34 Minuter Senare...

Så ligger detta i min korg (läs förra inlägget...):
image229
See By Chloé kjol, 25 % rabatt. För mindre än en månad sen var jag nära att köpa den till fullpris! Och nu får jag den för 25 %! Sista 34:an (ja, jag är så smal runt midjan, ska ha den lite högre upp) dessutom!
image230
See By Chloé klänning, 50 % rabatt. Den är verkligen fantastisk, passar året runt. Men. Jag har så sjukt många svarta klänningar. Så om jag hittar något mer annorlunda som jag gillar mer så får vi se om denna läckerbit får stanna. Men sjukt snygg är den! Lite grekisk-gudinna stil.
image231
Vita och guldiga skor, från Jimmy Choo, 30 % rabatt. De går loss på 3000 (nu blir det väl kommentarer som: du kan få ett par från Din Sko för en tiondel av det priset och blablabla), men jag har INGA vita skor och nu till sommaren så känns det så fräscht. Dessutom är de bland de snyggaste jag sett i skoväg på länge. Och de är så min stil! Tänk dessa i Nice (ska dit i sommar) och en enkel söt klänning (den kan vara från H&M som kompensation). Snälla? Säg att jag får köpa dom! Skor är ju trots allt min hobby. De är på 13 centimeters, vilket är min gräns, jag har några skor som är högre, och visst kan jag gå i dom - men de ser så whore-aktigt ut. Men 13 centimeters är verkligen okej! I alla fall på utekvällar, och det är just vad jag ska ha dessa skor till. Okej nu ska jag forstätta att övertala mig själv, men ni ska slippa det.

Återkommer senare om vad det blev tillslut!


Och just det, jag avbeställde min lilla beställning från My Theresa. Jag älskade både tröjan och ballerinaskorna, men jag lägger hellre dom pengarna på Net A Porters rea.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha det är tur att man inte bryr sig så mycket om sådana kommentarer =)

2008-05-20 @ 17:40:52
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: valentina

skorna var verkligen jättefina, klart du ska köpa dem! :)

2008-05-20 @ 19:16:55
Postat av: Ronja

Köööp skorna!! :D

2008-05-20 @ 20:28:07
URL: http://laserpiente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0