A night in Louboutins

En kväll som började bra, blev lite småtrist (Café O. what's going on?!) och slutade otroligt roligt. Har dock enormt ont i fötterna idag. Är ju van vid high heels, och mina Louboutins är verkligen sköna. Men att gå hit och dit, dansa som en tok och mingla runt i flera timmar blev lite för mycket för fötterna mina. But I surrvive, för jag får aldrig så mycket komplimanger (av killar också!) som när jag har dessa hypade skor (framförallt dom i silver dock, dom är rena rama mans-magneterna!) från Christina Louboutin. 

image227
Det som hände, och är värt att nämna från kvällen...
...Träffade på Drömprinsens närmaste umgängeskrets, mot slutet av kvällen. Det sved lite, jag ville inte tänka på honom. Men alla skötte det diskret och snyggt. Härliga människor! Dom sa att Drömprinsen vantrivs lite i Tyskland, och att han ska vara där i max ett halvår. Men allvalrigt talat, först blev jag självklart glad att det var så snart, fast sen insåg jag att det är över, och jag måste acceptera det, hur ska det vara så jävla svårt?
...En av Drömprinsens manliga bekanta (som hade fått i sig lite för mycket, men för mig är inte det någon ursäkt) stötte på mig som en tok. Ni vet lägga handen på låret, luta sig fram och komma alldeles för nära, viska saker i örat och så vidare. Hur kan man göra så mot sin kompis? Jag tittade ogillande på honom, lämnade soffan och gick till några andra vänner, men det höll på tills jag sa åt honom att leta vidare, för han skulle inte få ut NÅGONTING av mig ikväll, eller någonsin.
...Lite tidigare hade jag dock bytt telefonnummer med en trevlig kille, vän till Stekarn & VB (två av mina närmare killkompisar för er som inte vet), han var något yngre än mig (28?), snygg, artig och charmig. Själv kommer jag inte att ringa, men om han gör det kanske jag åtminstone överväger en oskyldig date.
... Dansade med Red, H & Glossy som om vi var 20 igen. Efter några drinkar för mycket blev det lite crazy och den manliga delen av gästerna stod som förlamade, medans tjejerna muttrade surt och gick därifrån (överdrift? haha, lite kanske). Jag älskar uppmärksamhet, vare sig det är från någon freaked out dance med snygga tjejkompisar eller när man pitchar något på jobbet. Alla tjejer borde älska sig själva lite mer, det är inget fel på det! Du får tycka att du är sexigast i rummet, du får tro att alla där vill ha just dig, du får tro att alla tjejer vill vara just som dig. Bara du håller det för dig själv, och inte omvänder det till något elakt. Folk har lite svårt att se gränsen av att älska sig själv och av att älska sig själv. Ehh? Nu är det nog bara jag som hänger med.
... för H slutade kvällen hemma hos sig. Med en kille. En italiensk modefotograf på Stockholmsbesök. Slutade natten bra vännen?

Kommentarer
Postat av: valentina

låter som en lyckad kväll :)

2008-05-17 @ 17:39:52
Postat av: Ronja

Det låter som en grym kväll! :D Spännande med update!

2008-05-17 @ 22:30:49
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: H

Haha.. tur för dej att du är anonym annars hade jag styckat dej, bara berättar för allmänheten om mina vrålsexiga ragg haaha. Men ahahhhhhhhhh italiensk modefotograf, kan det bli sexigare eller??? Han åker hem imorn och jag tror nog att jag följer med. Det var trevligt att lära känna dej amigo (eller är det spanska???), men nu drar jag till ITALIAAAA! CIao Bella!

2008-05-18 @ 15:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0