Almost there...

Hej! Har haft en stressig dag idag, men vädret har varit fint så jag har varit på gott humör ändå! På tisdag är den här stora jobbgrejen finito (om allt går som planerat) och då ska jag verkligen überblogga! Som kompensation för att det inte lär bli så mycket bloggning i sommar.
Idag fick jag veta att H får tillgång till sin lägenhet redan den 1 juni! Det är snart mina vänner, mycket snart! Och vet ni vad det innebär? Att det snart är sommar PÅ RIKTIGT! Det ska bli så skönt med en lång, förtjänad ledighet. Men som jag tidigare sagt så måste jag alltid "finnas där" för mitt älskade företag.
Nu ska jag sätta på en kopp grönt té och trycka i mig lite av Lindt's mörka choklad framför Greys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0