Back on track & riktigt bloggsugen

Hej! Förlåt för att jag inte förvarnade er om min lilla bloggpaus, men mina långhelgs-planer var väldigt spontana. Jag har varit på västkusten (Bohuslän) där mor och far har sommarhus - har tillbringat minst några veckor där varje sommar i hela mitt liv. Åkte dit i tisdags morgon och kom hem i eftermiddags idag. Det har varit jättemysigt att bara ta det lugnt, njuta av det halvsommriga vädret och ha människor omkring mig som jag älskar mer än någonting annat; Mamma, Pappa, Lillebror, Storasyster och SP (Storasysters man). Vi har sjösatt båtarna (segel och motorbåt), och använt dom, ätit jättegod mat (min mamma alltså!), spelat roliga spel, kollat på bra filmer och TV-serier, pratat, solat, lyssnat på musik, läst böcker. Pausat från mitt hektiska storstads-liv och tagit en paus helt enkelt.

Nu är jag i alla fall tillbaka och riktigt bloggsugen! Även skönt som vanligt att vara tillbaka i mitt älskade Stockholm, men som sagt så var det skönt med ett break. På tala om break har jag en breaking-news jag ska berätta om er för - snart!

Tack till er som kommenterar och visar att ni saknar mig, det värmer älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Åh äntligen tillbaka! Welcome home :D

2008-05-04 @ 20:53:22
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: M

Kul att du är tillbaka!! Skönt med en liten break, skulle jag också behöva

2008-05-04 @ 22:01:04
Postat av: malin

äntligen! :')

2008-05-04 @ 22:30:56
Postat av: Anonym

Läs o kommentera

www.densmartabrunetten.blogg.se

2008-05-05 @ 08:18:24
Postat av: valentina

ser fram emot mycket inlägg nu! :)

2008-05-06 @ 22:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0