Back to pink

Hej!
Finns egentligen ingenting att säga om denna dag? Jobb som vanligt följt av några timmar med fina tjejer i Humlegården. Vädret har verkligen känts sommrigt idag, och det verkar som det ska hålla i sig ett litet tag! Igår blev mamma überglad för sina presenter, vilket värmde. Dagen tillbringades i deras trädgård, lovely. Sen på kvällen åkte vi och åt middag på mammas favoritrestaurang, Holmen, i lilla, snobbiga Saltsjöbaden. Det var jättetrevligt och gott. Sommarkänsla!
    För övrigt så fick jag idag höra att min snart 20 åriga lillebror är i sitt första seriösa förhållande! Jag måste träffa henne, och det snart! Det är ju min älskade Lillebror vi snackar om. Tänk att han fyller 20 i år. Och jag blir 30. Han är inte en liten omogen plutt längre och jag är en mogen, vuxen kvinna. Kvinna?! Uhh, jag orkar inte spekulera i sån shit. Åldern är bara en siffra!
    På torsdag ska jag på min date, eller rättare sagt - jag ska ta ett glas vin med killen från två helger sen. Har inte kommit på något alias ännu, men det kommer. Det ska hur som helst bli trevligt och jag vill betona att det är väldigt OSKYLDIGT.

Annars så ska det inom en snar framtid dyka upp en ny design här på bloggen. Nice. Måste dock ta mig tiden bara, vill inte göra någonting slarvigt. Men så länge har jag gjort en liten "signatur", som ska ge en liten hint om jag vill ha den nya designen.image238

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0