Beställning från MyTheresa

image224image225
Satt och surfade runt lite och gick in på diverse shoppingsidor, Net-A-Porter, Shopbop, Revolve Clothing osv. Men dessa är ju amerikanska och det känns lite surt att lägga massa pengar på tull och frakt istället för på själva plagget. Så då gick jag in på MyTheresa.com och hittade en massa fint! Men gladast blev jag när jag hittade detta på rea! Brukar inte vara en nätshoppare, vill gärna testa passformen, känna på kvalitén mm. men när man hittar plagg som man verkligen vill ha som är svåra att få tag på i Sverige, på rea dessutom, måste man ju nästan slå till.

Så en oversize cashmeretröja i härlig rosa färg från Autumn Cashmere och ett par svarta lackballerinas från Lanvin är på väg hem till mig. Riktigt nice! Tröjan är en så där tröja som jag ska ha i sommar på kvällarna när man sitter och dricker vin i solnedgången, då vill man ju dra något över den tunna sommarklänningen eller toppen. Tänk den till vita, eller jeansshorts eller vita jeans. Ursnyggt! Dessutom är jag ett riktigt cashmere(jag vet att det är kashmir på svenska)freak, tycker att materialet är värt sitt rykte och pris till 100 %. Ballerinas är något jag har ont om och Lanvins är ju så snygga! Jag har en förkärlek för svart lack också.. så det känns verkligen som ett par låga skor jag verkligen kommer att använda.

Suck. Det är bara jag som kan skriva så långa inlägg om en tröja och ett par skor. En riktig modebloggare hade kört på: "Idag klickade jag hem en tröja från AC och ett par Lanvin ballerinas. Fina va?". Och nu gjorde jag inlägget ännu längre. Well well..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi älskar hur du skriver, never quit!

2008-05-13 @ 22:05:53
URL: http://met3ora.blogg.se
Postat av: Catty

sv: eller hur.. det är sorgligt :( vilka söta ballerinaskor förresten :)

2008-05-14 @ 07:52:44
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0