Congrats E!

Idag ringde E mig! Hon har ju varit i Göteborg de senaste månaderna då hon ville bo där i slutet på graviditeten. Och igår fick hon en pojke! Hon lät så lycklig och så glad! Jag är så oerhört glad för hennes skull och jag längtar SÅ tills hon kommer hem till Stockholm igen, jag vill träffa dom båda två! Imorgon ska jag och H till NK Kids och Nathalie Schuterman Baby&Child och köpa något fint.

Har som ni vet mycket att göra. Ikväll ska jag äta på Strandbryggan med Mamma, Pappa & Lillebror. Möjligtvis kommer Storasyster (vars babybump syns mer och mer!) och SP. Ska bli mysigt, min familj betyder så otroligt mycket, hur löjligt det än låter.  En annan sak, Mamma & Pappa ska köpa hund i sommar! Och jag är så glad! Älskar djur, hade två hundar under min uppväxt - en som dog när jag var sju och en som dog när jag var 23. Hunden är människans bästa vän, och det är ingen klyscha. När m&p reser bort så ska den bo hos mig! Och då ska ni veta att någon gång om året brukar dom resa bort i över en månad. Jeehuu!

Haha vilket lyckligt inlägg. En massa; Åh vad jag är lycklig! Jag är så glad! Och så vidare. Men vet ni vad vänner? Livet är härligt just nu.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh jag blir själv glad över lyckliga människor! :D Hoppas allt lossnar nu (:

2008-05-22 @ 20:03:32
Postat av: valentina

Åh, vad roligt! :D alltihopa!

2008-05-22 @ 20:32:25
Postat av: M

Åh vad roligt med hund, vilken ras ska dom skaffa?

2008-05-23 @ 05:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0