Costume Institue's snyggaste?

Innan ni kollar bör jag notera att det var så otroligt mycket snygga människor i snygga klänningar på galan, jag har inte sett alla hundratals vimmelbilder så det är möjligt att det finns flera människor som lyckats tusen ggr bättre än dom nedan. Okej?

image215
1. Stella Mc Cartney är cool i kornblått. Men det är inte henne jag suckar högt över. Kate Moss, som jag den senaste tiden starkt tvivlat på, visar att hon kan. Så otroligt jävla snygg tjej och en otroligt jävla snygg klänning!
image216
2. Ashley Olsen mixar preppy och het på ett grymt sätt, Mary-Kate ser spännande ut i guld. På fötterna (syns dock inte på bilden) har de Louboutins. Mannen i mitten? Åh, det är bara Christian Louboutin.
image217
3. Kate Bosworth ser udda ut på ett snyggt och roligt vis i Vintage från Chanel Haute Couture.
image218
4. En skönhet (Gisele Bündchen) klär i allt. Men extra bra klär hon i denna puderrosa silkesstass från Versace. Damn she's hot!
image219
5. Mischa Barton i Missoni. Klänningen är inte "Wow!", trots att den är snygg, det jag vill komma åt är att Mischa strålar igen, håret, léendet, hyn, sminket, de glittrande ögonen. Hon har fått tillbaka gnistan, och åren sedan O.C känns plötsligt inte som så många längre.

Kommentarer
Postat av: M

Riktigt snygga! Gisele var nog min favorit

2008-05-06 @ 20:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0