El fin de semana

Tjeena!
Öhrm.. försökte börja inlägget med lite variation och det kändes fel. Ska nog hålla mig till Hej! och liknande. Hur är det med er då (ställer sådana här frågor pga. två saker, intresse - jag tycker ju faktiskt om er - och för att försöka trycka ner någon mikrodels procent från de annars 100 % ego-inläggen)? Med mig (nu börjas det..) är det nice! Hade en lugn men rolig kväll igår. Vi satt på min balkong (den är stor faktiskt!) åt grillat med melonsallad och fetaost samt avslutade med jordgubbar och äkta vaniljglass plus krossad Noblesse-choklad nerrört i glassen, mums! För intresserade var det; H, Red, VB, Stekarn, Baby, Glossy, J & jag då. Yes, allihopa fick plats på min fina balkong! Jag älskar min lägenhet!

Idag ska jag till Djurgården och ha picknik med H, Baby, E & hennes lillpojke. Mys!  Sen får vi inte glömma Baby's hundvalp (she's adorable!). Om jag får som jag vill kommer Red också, tänk att för några månader sedan så var det enda vi gjorde att träffas med vänner och festa - men nu är jag beroende av henne, som en riktig vän. Och samma sak med H, det är sjukt hur nära vi har kommit varandra (igen) sedan oktober! Utan dem så vet jag inte hur jag skulle ha klarat av de senaste månaderna. L O V E!

Men nu ska jag svänga ihop en pastasallad till pickniken (balsamvinägersdressing, pasta, parmaskinka, paprika, coctail-tomater, ruccola, mozarella - låter det ok?) samt svänga förbi min närbutik och köpa färska jordgubbar och lite annan frukt.

Angående daten i torsdags så blev det inställt, hinner inte skriva mer om det nu - men det ser ut att bli till veckan istället. Puss!

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas du får en bra helg! :)

2008-05-31 @ 18:00:48
Postat av: Elin

Trevlig söndag! :)

2008-06-01 @ 11:22:46
URL: http://gaffelnasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0