,

Well.. någon kommenterade och undrade om jag hade hört något från Drömprinsen sen det tog slut och jag svarade nej. Men sanningen är att jag fick ett mail för två veckor sen.

From: Drömprinsen
Subject: -

Hej SIS! Trist att det slutade så som det gjorde, vill att du ska veta att jag tänker på dig och verkligen, verkligen inte ville att det skulle sluta på det sättet. Hoppas att allt är bra i Sthlm så ses vi någon gång, det måste vi! /DP


Och nej, jag svarade inte. Det fanns ingenting att säga. Jag började äntligen känna mig riktigt bra igen, Drömprinsen kändes som ett avslutat kapitel. Det var även anledningen till att jag inte visade det för er. Jag orkade inte spekulera mer i det, försökte att förtränga det. Ni ska veta att jag saknar honom, hela tiden. Jag har länge funderat på om vi skulle ha gett det en till chans, det var ju trots allt inte ett så jättestort bråk vi hade. Men. Han är i Tyskland. Han bara stack, utan att försöka göra någonting åt saken. Och när han skickar det här delvis charmiga, omtänksamma men också alldeles för stela, artiga och vänskapliga mailet så vill jag inte. Jag vill bara slippa allt som har med honom att göra ett tag. För jag är besviken på honom, som fan. Och jag vill inte vara vänskaplig med honom, för han var aldrig en vän - han var den perfekta prinsen, som jag var upp över öronen förälskad i.

Kommentarer
Postat av: valentina

förstår dig verkligen, sånt blir mest jobbigt att ta upp igen..

2008-05-08 @ 20:41:52
Postat av: Ronja

Jag är verkligen ledsen (F) men jag tror på dig :) wish you well!

2008-05-08 @ 22:13:18
URL: http://laserpiente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0