Fredag

Hejsan! Jag är på riktigt jävla gott humör idag, en hemsk huvudvärk till trots. Tror att det beror på det fantastiska vädret! Fotograferingen blev av idag och det var SÅ roligt! Blev riktigt fina bilder och J verkade väldigt nöjd! Berättar mer senare, har jättebråttom. Ska byta om och om en timma ska jag möta upp Storasyster och lite annat folk för drinkar, rosé och middag på någon uteservering (antagligen blir det mitt favoritställe, Sthlms bästa uteservering kan säga vilken imorn, är lite paranoid). Sen lär vi sitta där ett tag men sen ska jag hem och bara ta det lugnt, försöka bli av med huvudvärken - plus tröttheten (det är jobbigt att stå framför en kamera och försöka se snygg ut!).

Men nu bråttom! Måste hinna fixa en jobbgrej som lär ta lite tid innan, plus att jag inte vet vad jag ska ha på mig! Kvällarna blir ju svalare men shorts borde väl ändå funka? Eller klänning? Pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ändrade ni dag? =) ....

2008-05-09 @ 18:58:33
Postat av: SIS

Yes, det var ngn av assistenterna eller något som inte kunde på lördagen och vädret var fint, alla var redo - så vi körde på! :)

2008-05-10 @ 09:54:17
URL: http://sthlmsingel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0