Fyra inlägg om dagen...?

Vad hände med mitt überbloggar mål - minst fyra inlägg om dagen? Känns otroligt långt borta just nu då jag knappt hinner med ett. Något som dock är enkelt när man har tidsbrist är att slänga upp en klänning man tycker är snygg, men hellre det än inget - eller hur? Så om det dyker upp lite väl mycket bilder på godsaker så beror det på att jag inte har tid till annat, inte på att bloggen blivit en 100 procentig modeblogg. Allrighty?

Idag har jag haft en så vanlig måndag att ni kommer somna bara av att höra om den. Men om vi gör det kortfattat? Vaknar, Fixfix, Jobb, Lunch med Chica och P, Jobb, Fika och lite shopping med mamma, Hem, Jobb (ja, jag lägger ner mycket tid på det. Men jag är chef/delägare, tjänar otroligt bra och tycker det är kul. Så jag klagar inte på något sätt), Surfar runt, Middag i form av grekisk sallad och nu sitter jag här, återigen framför datorn.

Ska nog tillbringa kvällen i min ensamhet med Cashmere Mafia, té och choklad. Bättre sällskap (sorry darlings) är svårt att hitta!


Kommentarer
Postat av: valentina

absolut bättre med klädtips än inget, du väljer alltid så fina saker så det är bara kul! :)

2008-05-12 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0