Graviditetstestet visade positivt...

Om åtta månader blir jag.. mamma! Det känns helt overkligt, men på ett positivt sätt. Jag är ju trots allt snart trettio, och att bilda en familj känns som ett självklart val nu, vare sig pappan står vid min sida eller inte.

Fooled ya! Haha, nej jag är inte gravid. Men min syster är! Tänk att jag ska bli moster! Jag är så lycklig! Men framförallt så är jag lycklig för Storasyster och SP's skull, de kommer att bli världens finaste familj. Åh jag vill gå till Nathalie Schuterman Baby & Child direkt och tömma mitt konto på underbara barnkläder! Jag lovar att jag hade gjort det bara jag vetat vilket kön underbarnet kommer att få.. plus att vad som helst kan hända, hon är trots allt bara i 5:e veckan...

Ush hemska tanke! Men i alla fall, jag kan åtminstone tjuvstarta, då E beräknas föda om två veckor! Min älskling! Hon har varit hos sina föräldrar de senaste månaderna så jag har knappt träffat henne, men vi hörs ibland via telefon. Hon vet vem pappan är, de ska dela på vårdnaden (men E kommer att ha barnet mest, nu när det är nyfött) och det blir en liten pojke! Jag är så glad att allt har löst sig för min f.d partyprincessa, tänk vad allt kan förändras snabbt! Men i E's fall var det verkligen en positiv förändring!

Kommentarer
Postat av: M

Oj vad du skräms! Kul för din syster, barn är så underbara =)

2008-05-05 @ 19:04:36
Postat av: valentina

där lurade du iaf mig haha men åh, va kul för din syster och SP :)

2008-05-06 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0