Have you been a very nice girl?

Klicka in regelbundet här ikväll... om ni är snälla ska ni antagligen få er en surprise. Jag tror att ni kommer gilla det. Men som sagt, bara om ni är snälla!

Och nej, det är ingen tävling - kan som sagt inte ordna sådant då jag är alldeles för paranoid (och anonym) för att syssla med sånt. Men mina trognaste läsare skulle verkligen förtjäna en stor tävling med fina priser, jag kanske kan komma på något sätt i framtiden. Men inte just nu. På tal om rubriken.. den är lite intern, men ni fattar nog ändå sammanhanget. Men säg det med lite rysk brytning så är det roligt. Haha strunt samma förresten, ni lär ändå inte fatta. Puss!

Kommentarer
Postat av: M

Kommer klicka in här hela tiden!

2008-05-12 @ 20:38:50
Postat av: valentina

åh, spännande! :) ska bli kul att få veta vad det är

2008-05-12 @ 20:47:54
Postat av: malin

spännande :)
kommer kolla in ofta.

2008-05-13 @ 07:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0