Hej!

Jag har märkt att jag inleder många inlägg med något om vädret. Men jag älskar sommarvädret och känner en sån glädje över att sommaren är här, mina dagar blir enklare tack vare lite värme och sol. En helt vanlig dag idag igen, som avslutades med en shoppingrunda i inredningens tecken tillsamans med H, hon flyttar ju snart - till en lägenhet en trappa under mig, för er som inte vet!
Imorgon kommer E hem till Stockholm igen, och då ska ett gäng tjejer ha någon typ av Babyshower variant på eftermiddagen. Alla får se på babyn, vi ger våra presenter, äter fika (jag och H ska baka rosa cupcakes!), pratar och har det trevligt - hemma hos mig. Vi lär bli ca 14 stycken, och det ska fixas en hel del. Bakas, handlas, till systemet (rosa champagne blir väl bra?), städas osv. Men jag får hjälp av H & Baby imorgon så det ska nog gå bra . Den jag ägnat den senaste timmen åt att städa. Jag är väldigt pedant och vill ha det rent och snyggt omkring mig hela tiden, men det var ett tag sen jag verkligen städade noggrant, pga. tidsbrist.

Nu ska jag se på GossipGirl & DHW. Återkommer nog i reklampauserna!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Vem visade sig vara pappan tillsist för E's bebis?

2008-05-27 @ 22:17:48
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: valentina

aa, det är underbart med den här värmen! :)

2008-05-29 @ 14:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0