Hey you!

Sorry, blev inga updates igår. Efter middagen på Strandbryggan (love it!) som varade i tre timmar så försvann huvudvärken (god mat + rosé = botemedel?!) och jag blev övertalad att dra vidare. Det blev en rolig och galen utekväll men jag var i princip opåverkad hela kvällen. Där ser ni! Jag hade ändå sjukt kul och jag är pigg och glad idag! Nu ska jag och Red ta en promenad runt Djurgården, det är ju högsommarvärme idag! Sen kanske vi kollar lite i affärer, tar en fika och ikväll ska vi åka ut med VB's ribbbåt till något avskilt ställe och mysa med god mat (hello engångsgrill!), lyssna på bra musik, skratta och prata. I like, big time!

Vi är snart trettio, men våra liv är fortfarande fyllda med skratt, dans och fester. Att så otroligt många stör sig på det tycker jag bara tyder på avundsjuka. Ni har valt ett liv, vi har valt vårt. Så otroligt patetiskt att inte låta folk bestämma själva när dom vill "slå sig ner". Man FÅR fortsätta att ha kul bara för att man inte är 25 längre! Och nej, jag är inte bitter och försöker övertala mig själv. Jag är glad och lycklig!


Kommentarer
Postat av: valentina

låter jättemysigt! :)

2008-05-10 @ 17:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0