It's H speaking

Detta är ju jätteroligt!
För några dagar sedan berättade en av mina allra bästa vänner, för er känd som SIS att hon bloggade. "Wow, vad häftig och annorlunda du är, det är ju ingen som bloggar", sa jag. Men hon berättade mer, om bloggen hon gjorde en dag i tristess. En blogg, som jag inte läst något liknande förut. En dagbok, med extra mycket fokus på dating fast hon varvar det med dagliga berättelser om sin vardag, mode och sina åsikter. Jag har läst allt hon skrivit sedan augusti på några dagar, och jag gillar det jättemycket - eller som SIS skulle ha sagt; I like it big time! Det är inte bara för att det är min bästa vän som skriver som jag gillar det. Det är för att hon är en fantastisk människa som alltid står upp för sig själv och sina nära, och som inte är rädd att säga vad hon tycker och tänker, en människa som aldrig låter någon trycka ner henne. Allt detta förstår man genom att läsa hennes blogg, hennes karriär (och lön heheh) är det de flesta 29åringar drömmer om. Sedan att hon är den bäst klädda kvinnan i hela Stockholm (och nej, jag smörar inte! Fast det beror nog mycket på lönen, om jag hade haft samma glassiga summa på kontot hade jag varit snyggast, muahaha) gör inte bloggen sämre direkt. Men det är en sak till, hon skriver ju så otroligt jäävla bra! Hon vet hur man fångar folk med sina berättelser alltså. Om man bara inläggen om hennes känslor angående hennes f.d läckergbit till pojkvän, Drömprinsen så förstår man. Hon kan verkligen uttrycka känslor!

Detta inlägg skriver jag för att ni ska få en bild av SIS, en bild av hurdan hennes vänner ser henne. Dessutom ville hon att ni skulle veta att jag vet om bloggen, som har varit Top Secret tidigare. And I'll keep the secret babeee! På tala om att ni ska få en till bild av SIS som person så tycker jag att ni ska kunna ställa frågor and so on till mig, börja dom bara med TILL H. Heheh nice idé va?? SIS vet inte om den men schkiiitsamma, om hon blir arg så hotar jag med att avslöja bloggen för hela våran grymma vänskapskrets. Yiiieeeh!
Det var allt scnyggingar. P&K //H (oups trist smeknamn.. Babe, Red, Chica, Trendy & Glossy är ju sexiga namn. Men jag blir H. Screw you!! Hhehe).

Ps # 1. Bloggens bästa inlägg är Det Värsta Dygnet I Mitt Liv del 1&2. Det är det värsta dygnet i mitt liv också. Så fint skrivet älskling! Tårarna rann när jag läste. S, du finns med mig hela tiden. Vi älskar dig!
Ps # 2. DU BETYDER SÅ OTROLIGT MYCKET SIS, JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: M

Åh så kul!! Måste vara skönt att ha berättat för någon om bloggen va?

2008-05-13 @ 19:26:36
Postat av: Ronja

Åh vad kul det var att läsa! :D SIS, vad fick dig att vilja avslöja bloggen?

2008-05-13 @ 19:40:21
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: valentina

Åh, va kul att du får dela med dig om det här till en vän nu, även om det inte är till alla :) H verkar vara en underbar vän, och det märks att ni står varandra nära
Jag säger det igen: din blogg är bäst!

2008-05-13 @ 19:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0