Kärleksförklaring x2

Hej! Hur mår ni idag? Jag mår fint.. sitter på jobbet och har haft ett roligt möte med mina kollegor precis. Vi är verklgien det ultimata arbetslaget! Utan dom hade jag och Stekarn stått med tomma fickor! Det går inte att göra ett bra jobb om man inte har kul under tiden, och det har vi - tack vare underbara personligheter! Lovelovelove!

Angående gårdagens inlägg från min käraste H. Varför jag berättade för henne? Jo, för det första så kände jag att jag var tvungen att diskutera bloggen med någon. För det andra så kan jag inte lita på någon mer än vad jag litar på H, så jag ser det inte som något problem överhuvudtaget att hon nu vet om bloggen. Det var inte pinsamt på något sätt när jag berättade och hon började läsa. Det var inget stort beslut direkt, vi gick där längs vattnet en solig dag och så fick jag för mig att berätta om bloggen.

H är mitt allt just nu. För ett år sedan var hon bara min trevliga gamla gymnasiekompis, vi umgicks i samma kretsar och hade kul ihop. Men sedan en kväll, satt vi mitt emot varandra och pratade gamla minnen. Gymnasieminnen, USA minnen. Plötsligt skulle vi åka till Californien tillsamans. Sen blev det Flordia tillslut, men det hör inte hit. Det som hör hit är att hon efter den resan är min allra bästa vän och utan henne hade vardagen varit hemsk. Hon är den mest flummiga och galna person jag känner, men hon kan samtidigt vara lugn, sansad och djup när det behövs. Är det inte precis så en bästa vän ska vara? Jo! Det blev lite mycket kärleksförklaringar i detta inlägg men... H JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0