Killing My Darlings

image239

Wow! Amanda Jensens Killing My Darlings har gått på repeat hela dagen, och alla jag känner älskar den, även idol-hatare. Till och med pappa har sagt att han ska köpa den och spela i sin översatsiga stereo (som han har i ett ljudisolerat rum i villan, haha). Min reaktion när jag hörde den var; Hon är svensk! Hon har varit med i Idol! Hon är bara 19 år! Förutsättningarna för att få något bra av detta borde egentligen inte vara så stora, men detta är genialiskt! Köp och lyssna nu! Och då menar jag K Ö P, håll er på rätt sida om lagen åtminstone den här gången - för den här tjejen och gänget bakom skivan förtjänar varenda öre dom kan få!
Bästa spår: De lugna låtarna.

Kommentarer
Postat av: M

Ska verkligen köpa den! Hon är så duktig. Trevlig helg =)

2008-05-30 @ 22:01:37
Postat av: Ronja

Ska lyssna! :)

2008-05-31 @ 08:50:28
URL: http://rsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0