Life's Good

Dagens humör: Glad & lycklig!
Dagens mående: Glad & lycklig, som sagt?
Dagens borde: Jag sorterar allt möjligt för att vara så eko som möjligt. Men sen så missar jag gärna den där detaljen med att köra iväg allt till sin rätta plats. Som är i... papperskorgen? På en återvinningstation? I havet? Pappa, hjälp mig!
Dagens frisyr: Utsläppt och lätta våger i håret (somnade med fuktigt hår). Sommrigt!
Dagens smink: Mascara (Kanebo) & lite solpuder (Helena Rubinstein).
Dagens klädsel: Marinblå klänning från Urban Outfitters, gladiatorsandaler från Nine West (en vän från NY skickade dem på min begäran och de kom igår. Thanks!), diverse armband (H&M, UO, Marc Jacobs, Hermés, Vintage) och Balenciaga väska.
Dagens planer: Har jobbat, suttit på en uteservering och solat i en park. Mina dagar är verkligen olika varandra!
Dagens materiella vill ha: En Miu Miu plånbok! En bikini från Pucci!
Dagens längtan: Sommaren överhuvudtaget. Nice i juli för att bara nämna något...
Dagens fundering: Hur mycket brunare har jag blivit på den senaste timman?
Dagens beroende: Livet. En yta gräs, jordgubbar, solen, glada studenter och vänner. Life's good.
Dagens tråkigaste: Min rosa Miu Miu väska har gått sönder! Och jag köpte den i NY och den var dyr och allt blir jättekomplicerat och jag är ledsen och jag vet att man bara använder ett och i en mening.
Dagens tidning: En hel drös från diverse vänner tjuvlästes i parken.
Dagens modell: ?
Dagens låt: Summer Nights - Grease. Klassiker blev till allsång i parken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0