Net-A-Porter Beställning!


 Det jag visade för er igår, minus klänningen. Den var otroligt fin, men ganska dyr och extremt onödig, jag kan inte räkna på två händer hur många LBD jag har. Men jag är så lycklig för dessa två ting, tänk vad ytlig man är. Skorna är så heta att jag skulle kunna ha på mig en sopsäck och dom, men ändå känna mig hetast i världen. Kjolen är så vacker, kommer funka både till fest med en body och heels, men även till vardags med en vit tisha och Keds tygskor.


image236image237
En fantastisk marinblå kavaj/kappa/jacka från Marc By Marc Jacobs. För endast 1300 kr! Förstår ni hur lite det är för en märkeskappa av fin kvalité?! Den är så snygg, jag älskar den marina stilen och denna kommer jag kunna bära både vår, höst och sommar. Åh vad jag älskar den!

Såg en ursnygg svart kappa från Sonia by Sonia Rykiel också, kostade 3000. Inte så jättedyrt, men ändå tre tusen för en kappa som var rätt så vanlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0