Sat/Sun

Hej! Söndag idag, och jag är inte bitter på något sätt! Det är ju juni snart! Och som jag sagt tidigare, juni = sommar på riktigt. Igår hade jag en nice dag med seg förmiddag, lunch på uteservering med H & Baby - mina älskade vapendragare. Sen skulle de powerwalka runt Djurgården, fast jag dissade dem för jag var jag var på annat humör... SHOPPINGHUMÖR! Jag mötte upp min kära arbetsmyra Chica som jag var i London med, hon har blivit en väldigt bra vän. Vi hade riktigt trevligt, gjorde stan med bara ben (lite kallt faktiskt, men det funkade!), solglasögon och en latte i handen. Sommrigt! Det blev en söt klänning på Monroe, en vit tisha från Twist & Tango och morsdagspresenter. För det är ju mors-dag idag! GRATTIS ALLA MAMMOR DÄR UTE! Men framförallt, (fastän hon inte läser) grattis till min mamma! Du är bäst i världen! Efter shoppingen drog jag hem, fixade mig lite och sedan stack jag på födelsedagsfest i schlagerns tecken, riktigt kul! Mer om självaste ESC senare. 

Men det är hemma hos mamma & pappa jag ska spendera dagen. Vi ska diskutera vilken hundras dom ska skaffa (jag måste ju få vara med, det blir ju nästan som min hund också!) samt fika och fira mamma. Jag har köpt riktigt fina grejer i år, en Mulberry plånbok i snygg oak som är väldigt klassisk och passar mammas Bayswater (som jag lyckades övertala henne att köpa - och hon älskar den! Fantastisk väska, passar verkligen alla!) och  hennes stil. Sen blev det ett stort, vackert fat från Mateus också, hon älskar sånt. Det blev en liten slant jag fick lägga på mamma, men hon fyller faktiskt år om en vecka, så presenten är för både och. Men jag väljer att ge henne det idag, eftersom dom åker till västkusten nästa vecka.

Och ska jag berätta en "hemlis"? Jag har en liten baktanke med presenterna, hoppas att hon ska smälta och låta mig få hennes Chanel Jumbo som hon aldrig använder, och som jag verkligen förtjänar! Hehe, bad SIS!

Men nu ska jag sticka, tar med mig datorn till M&P, så jag kan blogga där ifrån. Puss!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vilken intressant blogg jag hittat:)

2008-05-25 @ 11:36:20
URL: http://erikachristina.blogg.se
Postat av: Jonna

Hittade hit av en tillfällighet och har nu suttit och sträckläst alla dina blogginlägg. Det tog några timmar! :) Jättetrevlig blogg hur som helst, hit kommer jag tillbaka!

2008-05-25 @ 23:42:02
Postat av: SIS

Åh, tack så mycket! Vad glad jag blev nu!

2008-05-26 @ 19:53:36
URL: http://sthlmsingel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0