SIS Goes Model

Hello. Hoppas att ni mår bra. Jag mår väl okej, lite trött idag bara. Ser framemot helgen, knappt hunnit träffa mina vänner de senaste eftersom jag var borta förra helgen och alla har haft rätt mycket den här veckan. Om det inte vore för tröttheten hade jag kunnat styra upp en spontan middag ikväll. Men vi får se jag kanske piggnar till. Det har som ni antagligen förstår inte hänt något som är värt att nämna idag, men vi kan se framåt istället!

I morgon, på fredag eller till helgen ska jag agera modell åt en killkompis J, som är fotograf. Vi vill att vädret ska vara så sommrigt som möjligt, och det är därför vi inte har satt tid ännu. Men kul ska det bli! Han ska använda bilderna till sin portfolio, så det är inte direkt en "ta-fina-bilder-som-modellen-kan-ge-till-sin-mamma", utan riktigt seriöst med make-upartister, två assistenter och hela köret! Så jag har lite prestationsångest men det ska bli kul! Stylist får jag vara själv också, J vet om min stora passion för kläder och han har sett min garderob (många killar brukar tappa hakan och bli helt stumma när dom ser den. J var en av dem). Vill ha barbent snygga klänningar och heels. Undrar hur många outfits jag ska ha med mig?

Kommentarer
Postat av: valentina

åh, va roligt :D

2008-05-08 @ 20:39:00
Postat av: Ronja

Gud vad kul!

2008-05-08 @ 22:08:44
URL: http://laserpiente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0