Toooonight

Okej, ska sticka strax, men jag hinner att slänga in ett inlägg. Middag hos Red följt av utgång står på schemat, som sagt. Ikväll blir det en puderrosa blus från Gossip, svarta stuprör från Sass&Bide  och skinnjacka från Acne (som jag fick av syrran idag, ni vet deras mc-skinnjacka som var så populär - hon trivdes inte i den och jag är överlycklig!). På fötterna blir det svarta Louboutins. Frågan är bara om det blir för varmt? Solen är ju framme nu! Kanske slänger ner ett par svarta strumpbyxor och en tight svart kjol om kvällen slutar med dansande på något schvettigt ställe.

Men så ska jag i alla fall se ut. Plus lite bronzepuder (Helena Rubenstein) och sotade ögon (Make Up Store, Chanel). Just det, väska! Nu tänker jag högt men jag tror nog att min lilla svarta Chanel med kedja skulle funka bra? Lite väl preppy med blusen men mina skyhöga Louboutins kompenserar allt sånt. Det är mitt absolut bästa skoköp någonsin, eller i alla fall på väldigt länge! Tätt följt är dock mina älskade budgetfynd (skyhöga, ursnygga skor under tusenlappen!) från Topshop.

Jag hoppas på en urtrevlig kväll och jag är verkligen sugen på att släppa loss. Träffa lite trevliga killar skulle inte sitta fel ikväll, är på sånt humör (börjar återigen komma in i en singels vanor, till min lättnad OCH förtvivlan).


Kommentarer
Postat av: valentina

låter trevligt :) och jag vill ha din garderob!

2008-05-16 @ 18:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0