Torsdag

Hejsan! Den 8 maj idag!
Snart är det sommar på riktigt mina vänner! Fast det ska bli skönt att bara njuta av en härlig helg med fint väder också! Plåtningen blir i alla fall på lördag, då ska vädret bli bäst. Har redan börjat tänka ut några outfits. Som jag nämde igår ska det bli riktigt kul att leka lite modell, men ni får inte tro att jag tar det på för stort allvar och tror att jag är någon supermodell. Ok?

Idag har det varit en skön dag, ska sammanfatta den kort. Jobb, lunch på jobbet i form av sallad, mer jobb, sköna timmar i en park som vanligt med fina vänner, lite mer jobb, hämtade upp Baby utanför hennes kontor och drog vidare till en uteservering där vi åt middag och drack rosé med J, Red, Stekarn, VB & Glossy. Härlig dag med rolig jobb (ja!), härligt umgänge, strålande väder och god mat. En torsdag i min smak! Men nu ska jag gå och lägga mig och läsa ELLE som damp ner i brevlådan idag. Jubileumsnummer med ett fantastiskt omslag!

Dagens utstyrsel: Svarta lite dressade shorts från Tiger Of Sweden, vit tisha från Acne (de där lite lösare varianterna, ursköna och värda varenda öre!), svart tight 3/4 ärmad kavaj från Topshop,  loafers i bronze från MarZio (mina fötter var ömma efter en heldag i osköna +10centimeters igår) och bronze(jag vet att det heter brons men det ser så fel ut)smycken i form av armband och en stor ring.

image220

De svenska, unga, vackra modellerna bär klänningar från Stella Mc Cartney och Sonia Rykiel. Så otroligt vackra (de är även med i ett modereportage i tidningen). Ett otroligt fint omslag!

Kommentarer
Postat av: M

Kul att du ska vara model! Hade gärna velat se bilderna, synd att du är anonym =) Godnatt!

2008-05-08 @ 22:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0