Tuesday

Jag hänger inte riktigt med, allt det här med plattformsbyte på blogg.se. Får man välja själv när man vill göra det? Kan man göra det nu? Är det någon som har gjort det? Tar det lång tid, försvinner något från bloggen, är det komplicerat?

Idag har jag haft en urmysig dag. Först jobb, sen åt jag lunch med H och vi planerade hur underbart vi ska ha det när vi ska bli sambos (okej, inte riktigt - men nästan, vi är bara en trappa och en dörr ifrån varandra!). Sen mer jobb, möte och sen fika med Storasyster. Tänkte gå tillbaka till jobbet, men det visade sig att det för en gångs skull inte fanns så mycket att göra. Så jag gick hem och nu sitter jag här. Måste dock slipa på en pitch och lite annat, så jobba ska jag. Men först ska jag spana in Net-A-Porters rea! Det var urlängsedan jag shoppade, och deras rea är fantastisk. Rejäla sänkningar, stort utbud och framförallt fina grejer och inte bara massa skit. I like!

Bloggar senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0