Here's the deal

När jag tittar tillbaka på hur det sett ut på bloggen det senaste månaderna handlar 50 % av inläggen om hur ofta/sällan jag uppdaterar och hur ofta/sällan jag ska uppdatera i framtiden. Men nu skiter vi i det här.. ska jag skriva inlägg ska det väl ändå handla om något annat än om hur mycket jag uppdaterar.

Skriver jag tusen inlägg på en vecka så gör jag det, uppdaterar jag inte på två veckor så har jag mina anledningar och då får ni ta det (och det gör ni.. lite väl bra nästan..haha) för vad det är.

SKÅL FÖR SINGEL I STOCKHOLM BLOGGEN OCH DESS LJUSA/MÖRKA FRAMTID! NU KÖR VI!
Tack ni underbaringar som följer mitt vanliga småtrista liv i vått och torrt!

Kommentarer
Postat av: valentina

Hoppas på massa inlägg!:)

2008-11-16 @ 20:11:59
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0