Hinner inte uppdatera egentligen, ville bara berätta att..

..HAN INTE RINGDE INNAN 19.00! Han ringde 20.30 och inte var det något samtal i äkta gentleman-stil heller. Nejnej, det var mer: "Åh, varför måste du vara sur? Vi umgås ikväll istället, du kan komma över hit och äta middag". Okej, absolut..jag kommer med en gång. ELLER INTE! Jag har all rätt till att vara sur..! Alltså, vad är det för fel på er av det motsatta könet? Ni fattar ju aldrig vad ni gjort för fel? Ni är så oskyldiga och fantastiska, ingenting kan ni göra fel. Men vi tjejer.. vi är överkänsliga och löjliga. Gaah! Ok, detta är en vecka sedan nu och vi är sams igen (efter att han fått böna och be och kyssa mina fötter..) men shit.. kan inte riktigt släppa detta! Och varför blir jag förvånad, borde vara van.. ni är ju så här hela högen. Önskar ibland att jag var lagd åt andra hållet...  
Och hörrni, bli inte sura nu över att jag drar alla över en kant. Det orkar jag inte, ok?

Förhoppningsvis uppdaterar jag igen om en timma eller så.. puss på er!

Your Dramaqueen
Singel I Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0