Jennies Balenciaga!


Eftersom jag pga. min anonymitet inte vill lägga ut outfits själv så känner jag för att lägga ut en outfit som jag själv verkligen inspireras av! Hur grym är inte Jennie Hammars outfit? Skyhöga ankelboots, stuprör, basic i vitt, svart figursydd kavaj och en galet snygg oversized clutch från Balenciaga. Om det inte var för att jag köpt min Mulberry clutch i cerise (använder den jättemycket - livar upp vilken outfit som helst) som var ganska dyr så hade jag köpt den på stört.
Hur som helst..outfiten är perfekt och det kan inte bli så mycket mer SIS-style. I LIKE! YOU LIKE?

Läs Jennies blogg: http://www.glamour.se/noje/according-to-jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0