Kan ju inte lämna föregående inlägg okommenterat..

H är ganska sur på er för att  hon inte fått en endaste kommentar på sitt inlägg kan jaghälsa. Hon börjar bli bloggsjuk! Det kommer antagligen (man vet aldrig med H) att dyka upp lite inlägg från hennes sida här då och då. Det finns ingen som känner mig bättre, och hon är ju typ världens skönaste människa. Så jag sätter ok på att hon inkräktar min blogg. Lite barnslig humor kan ju faktiskt behövas. Och jag är medveten om att hon låter som en fjortis när hon skriver.. hon är faktiskt lite mognare än så. Lite. Men underbara människa, jag älskar hur hon kan få mig att må bra på så många olika sätt. Hon har en fjantig, barnslig, sida, en shopping-galen fashionista sida, (här snackar vi trender i timmar), en allvarlig och djupa sida, en kåt och killgalen sida (SAMANTHA Jr!) och en vild, partygalen sida. Den perfekta vännen. Lite av varje, kan anpassa sig efter hur man känner sig och vad man behöver. Du duger till allt! Älskar dig!
/SIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0