Till mina 16 läsare:

Shit vad jag är velig när det kommer till det här med bloggen! Känner mig inte så jättepepp just nu, älskar att skriva men har inte riktigt tid och lust. Ett inlägg eller två per dag känns kul, men inte mer än så. Och inte ens det känns kul när jag har drygt 10 besökare per dag. Älskar den här bloggen, och egentligen ska man ju blogga för sin egen skull men.. någonting känns det som om man får tillbaka. Och att ragga läsare har jag verkligen inte tid och lust med.
Saknar när jag überbloggade och fick den där wow känslan när man vissa dagar kunde haft ett tresiffrigt antal besökare per dag!

Säger inte att jag ska sluta att blogga, men att jag tappat gnistan lite.. Just so you know..


Kommentarer
Postat av: M

Trodde verkligen att det var fler som läste din blogg, den är ju bäst!! Du får aldrig sluta=P

2008-11-05 @ 19:21:50
Postat av: Åsa

svårt att få fler (eller ha kvar de trogna)läsare om du inte uppdaterar offtare.. </3

2008-11-05 @ 22:41:04
Postat av: valentina

usch va synd, jag förstår hur du känner men jag älskar din blogg! Hoppas gnistan kommer tillbaka snart! :)

2008-11-07 @ 16:03:20
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0