THEBESTFRIENDFOREVER ABOUT HER BESTFRIENDFOREVER

Helloo cupcakes! Det här är H som skriver! H. Den bästa vännen. Kvinnan i hennes liv. Grannen. Jaa, jag tror faktiskt inte att ni behöver en närmare förklaring! Jag är ju en riktig jävla superstar på den här bloggen. Omnämns i var och varannat inlägg. Someone's obsessesed by someone? 

Ok. detta inlägg skriver jag för att fylla ut denna grymma blogg lite. Sån besvikelse att "SIS" aldrig uppdaterar.. men hon har ju bestämt sig för att uppdatera precis när hon vill och kan.. och när SIS har bestämt sig för ngt är det  svårt att få henne att ändra sig. Men lite pepp för att få henne att skriva skadar väl aldrig. Kom igen nu hörrnii: pepp pepp pepp! Haha. För att upplysa er lite om min älskling så tänkte jag berätta lite om hennes liv just nu från min synvinkel.. here we go: 

Snygg. Sexig. Singel. Eller vänta lite nu.. det där sista ordet får vi faktiskt ta bort. Hon kilar ju stadigt med Drömprinsen.  
Två envisa, skitsnygga, framgångsrika människor som funnit varandra.Hur jag ser på deras relation?Jag gillar verkligen DP, dels för att han är en rolig, charmig kille men framförallt för att han gör min tjej lycklig. LYCKLIG. När hon är med honom strålar hon. Dom är verkligen jättesöta tillsamans! Men visst.. det finns faktiskt baksidor (sorry "SIS" men du får allt att verka lite väl sagolikt ibland. he he). För det första det här med envisheten.. båda måste ALLTID ha rätt. Jag vet skitkonstigt,  men det är så dom är. Jag kan inte räkna till hur många argsinta, diskussioner jag har fått lyssna på av dessa två. Skrik hit och skrik dit. Du har lägre IQ än en fiskmås hit, du är så jävla omogen dit. Ja ni fattar. Men som tur är så slutar det (oftast) med att dom skrattar och pussas och krams lite. Kyss. Smek. Puss. Älskling. Ehh sorry guys, är lite horny - har faktiskt en kille i Italia och det är inte så jävla kul ska ni veta med distansförhållande. Men i alla fall, han är underbar. Magnific! Fast mer om det en annan gång.

Men som sagt dom är fantastiska tillsamans! Det enda jag är rädd för är att DP döljer sina dåliga sidor med hjälp av sin charm. Förstår ni vad jag menar? Tänk om det finns ngt läskigt, obehagligt som bubblar där under ytan.. något som kan såra min tjej? För om han gör någonting.. alltså.. åhååhåhåh... hon skulle dö. Visst hon är världens starkaste, modigaste tjej som aldrig låter någon trycka ner henne. Men det jag är rädd för är att han verkligen fått den makten över henne att krossa henne. Och det är läskigt. Nu behöver ni inte tro att jag är en skitvän som uttrycker sina känslor över sin BFF's förhållande på internet.. vi har faktiskt redan pratat om det här! Hon reagerade genom att faktiskt hålla med..men sedan kom såklart den där biten "Men det finns inget annat än det du har sett av honom, jag lovar. Han är underbar... blahblahblah". Ok jag fattar. Men som sagt H -> Orolig. Men glad, för min tjej är LYCKLIG. Just nu, föralltid? Vem vet. Men huvudsaken just nu är att hon är lycklig just nu. Och istället för att klanka ner och skrämma upp henne för det hon har NU så tänker jag låta henne njuta av det hon har NU. Så ska vänner göra hörrni? Glöm aldrig det! Sheisse vilken poet man blivit - kanske också ska börja blogga.. ha ha ha. För det är väl det bloggare gör, skriver poetiska texter om sitt liv (egoegoegoegoegoego) och lägger upp DAGENS OUTFIT! Sweeet.

Men förutom förhållandet.. tjaaa. Vad vill ni veta? Eftersom SIS är så kass på att uppdatera kan jag tänka mig att skriva här lite då och då. Och vad SIS säger om det är en annan historia..

THAT'S IT FOR NOW! PEACE, LOVE, UNDERSTANDING (and a lot of sex=P),
Over and out..
H - the best friend forever.

Ps. =P är inget jag vanligtvis gör (trots att jag faktiskt verkar som en sån som gör det) men kände att det behövdes för att lätta upp stämningen lite... 

Kommentarer
Postat av: M

Kul att H uppdaterar! Alltid kul att veta vad vänner tycker.

2008-11-25 @ 17:11:02
Postat av: Ronja

Var riktigt kul att läsa det här inlägget :D I like! :)

2008-11-30 @ 09:37:38
URL: http://eldeseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0