24 Oktober

Redan den 24:e! Den här månaden har gått läskigt fort. Snart är det jul. Jul för mig innebär att jag ska till Seychellerna (ö-grupp i Indiska Oceanen med mamma, pappa och bror. Fick det i present av mamma och pappa, världens bästa present! Underbart att resa med familjen.. var hur längesedan som helst jag var på utomlands-semester med mamma, pappa och lillebror. Bigsis har jag varit på weekendreser med ett par gånger men inte resten av min underbara familj. Storasyster och SP (Storasysters man) följer inte med då hon är höggravid. Men nästa gång! Och då har vi ett tillskot i familjen också, jag ska bli moster! Mamma är jättelycklig över att bli mormor men har samtidigt världens ångest då hon tycker att det låter så gammalt. I Januari är det dags!



Men nu tappade jag tråden.. Seychellerna i jul som sagt! Underbart! Om ni inte hört talas om stället kan ni läsa mer här.
Vill inte säga för mkt nu.. men jag har ju pratat mycket om att gå vidare med min pojkvän och familjen betyder ju så mycket för mig. Det kan hända att vi blir 5 stycken på resan. Men först måste jag hitta en flygbiljett och ta mod till mig att fråga. Jag vet, jag är 30 år och vi har ett väldigt stadigt förhållande, men att be ens pojkvän att följa med på en familjeresa. Ett extremt stort steg. Lite väl stort kanske? Fast jag ville ju "ta steg", gå vidare. Men det är läskigt som fan! Fast om det blir av.. vad undebart. Umgås med min underbara pojkvän i paradiset och låta honom lära känna min underbara familj. Lovely. Upptaderar angående den femte biljetten.. men som sagt - inga förhoppningar.


Kommentarer
Postat av: valentina

åh vad kul, hoppas för din skull!

2008-10-25 @ 13:10:26
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0